Nothing.Perfect.Than.You
Know your death day
Thursday, December 12, 2019 | 9:56 PM | 0 comments
Image result for countdown 2019 review


Hi, jadi hari ini saya ingin membuat review filem. filem ini merupakan filem seram yang memaparkan "violence"  di dalam movie tersebut. cerita ini mengisahkan teknologi yang semakin berkembang sehinggakan kita dapat mengetahui tarikh kematian kita dengan hanya mengunakan apps.

Di dalam filem ini, jalan ceritanya mengisahkan seorang wanita yang ingin mencuba apps yang tular dan mengatakan boleh mengetahui tarikh kematian seseorang itu. Setelah beliau memuat naik dan memasang aplikasi itu, mula kisah seram yang penuh dengan misteri dan bunuh membunuh. hal ini terjadi apabila sudah sekali memasang aplikasi itu, anda akan mati mengikut tarikh yang telah dinyatakan di aplikasi itu. walaupun beliau telah menukar telefonnya, aplikasi itu akan tetap berjalan.

Cerita ini merupakan cerita yang penuh dengan kejutan yang mana ia memainkan "Fear appeals" dan "pathos" yang mana ia memainkan perasaan audiens menjadi takut dan berdebar. Cerita ini sangat menarik untuk dilihat sekiranya anda peminat filem "thriller" dan "Horror"

Bagi pendapat saya, saya memberi 4.5 bintang daripada 5 bintang 

Older Post
Hello.Strangers

Hello, My Name is Aidatul Nurul Afiqah for short Aidatul. Everything I write comes from my whole heart. I'm sorry if it offends you. Oh, and thank you for visiting ツ